luni, 7 februarie 2011

Un mic fular sic

   Zilele trecute, pe cand franzaream site-urile si blog-urile cu tricotaje, cele mai interesante mi se par cele din America de Sud, am gasit un model de fular ce m-a incantat tare mult. Am facut o mica razie prin multitudinea de  fire ramase si...............la lucru. Pentru modelul de baza am folosit un model simplu pe care l-am botezat bradut. L-am folosit de multe ori la cate un fular, o caciula si chiar la un pulover barbatesc. Acesta este cel din schema urmatoare:
   Am pus 35 de ochiuri si am lucrat cam 40 de cm. Cand am terminat, am strans cele doua capete ale mini fularului. La unul din capete am cusut un nastur iar la celalalt am cusut un trandafiras pe care l-am tricotat separat cu andrelele pentru ciorapi.
   Am pus 9 ochiuri pe care le-am impartit pe trei andrele si din fiecare ochi am facut alte 3, obtinand 27 de ochiuri, pe care le-am crescut din nou la 81 de ochiuri si apoi la 243 ochiuri, dupa care am incheiat.




  
Rezultatul final a fost cel din pozele urmatoare: 


  Blogul pe care am gasit modelul este urmatorul:http://tejiendohilosylanas.blogspot.com/
  In speranta ca v-a placut ce am realizat va urez, spor la lucru!

Carmen



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu